Razlete

 … pe nota de plata din Club A-ul vamaiot, „S. C. Oximoron
S.R.L.”. Si constatarea gagicii de linga mine: „Bine, frate, atunci
cind o sa-mi deschid firma o sa-i spun ‘Hiperbola S.A.’! „.


… am fost norocoasa s’am prins oferta de saptamina asta, de la Polirom,
ca sa-mi comand ‘Eseu despre orbire’ a lui Saramago. Si ma bucur nespus
c-am avut rabdare pina acum… plus ca mi-era tare dor de portughez!
Abia astept fluturasul din cutia postala!

4 gânduri despre „Razlete

Adăugă-le pe ale tale

  1. scoate, fato, marea aia sorita de sus, ca-ti sparg blogu\’ si-i torn praf in cap!
    asta daca nu cumva esti plecata pe-acolo!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

