N-am rezistat modei

Iaca!

 

5 gânduri despre „N-am rezistat modei

Adăugă-le pe ale tale

  1. @ April: imi trebuie. una gen Fidel Castro, cum voiam asta vara, inca n-am gasit… 😦 am vazut, in schimb, la un coleg, care mi-a spus ca e luata din Italia. cind am facut momaia ma gindeam de fapt la bandana aia roz cu imprimeu de camuflaj 😛 . da\’ era mai greu de asortat.
    @jen: imi place discworld! thankyouverymuch!
    @radu: sigur ca beeeheeer. nu?

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

