In Bloom

Mackule, look! A-nflorit!
  Si n-as fi ghicit ca poate avea o floare atit de … sexi-rusinoasa 😉
 

 
 
In alta ordine de idei… tare-as vrea sa am timp sa umblu pe-afara, prin ploaie… in sezonul asta ma binedispune, plus ca orice scuza ca sa nu-mi vad de proiectele mele e binevenita. „I’m (only) happy when it rains….” 

7 gânduri despre „In Bloom

Adăugă-le pe ale tale

  1. Pai am iesit, ca altfel nu m-as fi aventurat, probabil, sa spun ca vreau la plimbare. Am iesit cit sa mi se ude un pic parul si sa ma amuz de pietonii tsopaitori printre balti. Tare frumos! 😀

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

