recente

Histria
 
 
 
…si o epava.

 
 
… si sus, in header, enisala. deocamdata.
 
Dorinta pentru vara ce va sa vie: macar o saptamina dobrogeana, care sa contina si portita, si-o parapanta pe la priopcea, si-o vizita la enisala, pe linga care doar am trecut. Mai vrea cineva?
 
Imi place la munte, dar „limba mea e aspra ca nisipul”, peisajele intinse, aride, cu aroma sarata si vinturi suieratoare ma hipnotizeaza de-a binelea. Imi place sa cred c-am avut stramosi nomazi. Tatari, poate.
 In peisaj: povestiri d’ale lui Baconski.
5 gânduri despre „recente

Adăugă-le pe ale tale

  1. Am fost anul asta la Enisala. De fapt am traversat Dobrogea de la Est spre Vest, venind dinspre Braila.
    La sfirsitul vacantei, dupa citeva zile prin Apuseni (care si ei sint frumosi rau), gindindu-ma eu ce-mi place mai mult si mai mult, am ajuns la concluzia ca tot Dobrogea. nu ca-ar fi frumoasa ca un pliant turistic, da’ io de-acolo simt ca is, ca ma pierd in intinderile alea valurite, ca pot sa ma intind acolo si sa mor, ca sa e bine si asa trebuie sa fie. Da’ nu le spuneti si la altii, ca ne-o strica.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

