please be there

fara urma de inspiratie azi. si fara intentie.

oamenii cu care vreau si pot vorbi la telefon nu-s disponibili. ori s-ascund prin colbul diverselor drumuri.
oamenii cu care vreau dar nu pot vorbi la telefon se joaca d’a v-ati ascunselea prin diverse programe de instant messaging.
oamenii cu care nu vreau dar pot vorbi la telefon probabil ca s-ar bucura sa ma auda. Dar n-am tragere de inima.
oamenii cu care nu vreau si nu pot vorbi la telefon nu conteaza.

Tehnic vorbind, se cheama ca sint ciufuta. Dar pasnica.

8 gânduri despre „please be there

Adăugă-le pe ale tale

  1. si eu la care categorie aparitu? ca am impresia ca ultima data m-ai cam usuit si sutuit la telefon. pai se poate, e frumos? Adica eu nu mai contez, tocmai acum dupa ce m-am invrednicit si te-am repus in drepturi la linkuri?

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

