there is no you, there is only me

se pare ca ma plictisesc. rau.
 
a treia fusta cumparata in ultimele 2-3 luni. din seria celor purtate o data sau de doua ori si-apoi uitate. confortul, deh! fusta e scurta de data asta. astept prilejul de-a face pe frumoasa-n tirg (copyright-ul pentru expresia asta-i apartine lui random. fericita as fi dac-ar mai scrie).
 
au inceput ploile infernale din luna lui marte, prilej de melancolizari romantioase si ochi aposi. plus ca da bine sa fii visator pe-o vreme ca asta.
un prieten in pericol de-a se-ndragosti : "ma-mprastie si m-aduna, stii cum e…"
 
eu, din desertul meu.
picata iar in patima cumparaturilor. bocanci sau tocuri? cred ca tocuri, imi doresc de mult si merg bine cu fusta. dar si bocanci, mai incolo. plus filtre, folii protectoare pentru lcd, declansator, parasolar, baterie de rezerva… si-o pereche de casti, sa nu uit.
constat ca discutiile mi se-nvirt in jurul internetului. trimiteri la linkul x si la clipul y si la site-ul cutare si la… toate sint locuri pe net. ce-as face dac-ar disparea maine?  ce-am face? cam mare dependenta.
 
dar…
– sint trista fiindca si-a inchis Lina blogul. inca trec pe-acolo, in speranta ca doar-doar… talentata don’soara, imi pare rau ca n-apucai sa cer o adresa de mail, ti-as rapi 2 ore la un ceai cind ‘oi ajunge in Cluj – sper ca primavara asta.
– din link in link, in curtea unui turc. populata de imagini tulburatoare
– placerea de-a citi in orele de program texte licentioase. si amuzante. la Maria, uneori, la Sash, intotdeauna, printre insemnarile de la aglomerari spontane sau scotocind la amoralul in pagina. orice alte propuneri sint binevenite (oh, stiu de anda, caut alt fel de texte)
– as vrea si eu pe bookblog. inca nu mi-am batut capul sa-ntreb cum sa fac, da’ as avea de postat unele lucruri. any piece of advice?
 
Si inca:
– rasfoit la prepelita italiana, albumul cu imagini din … nu le pot spune bordeluri. cluburile cu activitati sexuale din Japonia. Cum ca barbatii sint ‘perverts by nature, but in Japan we do something about it’. Pink Box. Interesanta.
– revelatia despre ce altceva poate sa-nsemne un 17-85. sa pot spune unui mascul, acum, ‘al meu e mai mare’.
 
si totusi, where’s all the fun gone?
11 gânduri despre „there is no you, there is only me

Adăugă-le pe ale tale

  1. bla-bla… -La momentul potrivit cred ca "voi sti" cam ce am de facut. Deocamdata… gindeam cu voce tare…- (asta cam asa-i!!!)

    aka: timpu’…

  2. Ei, hai ca-mi placi! Si cum masori, ma rog, cit de ‘fan’ sint?
    Daca nu mi-am batut capul inseamna ca nu m-am hotarit inca. La momentul potrivit cred ca stiu cam ce am de facut. Deocamdata gindeam cu voce tare. Mea culpa, si multumesc frumos pentru comentarii si propuneri 😉 .
    … Si, dupa cum spuneam, e vorba si de timp… sau de absenta lui. You will hear from me 🙂

  3. Si inca "a piece of advice": trebuie chiar sa vrei sa intri! Nu acceptam decat fani ai bookblog. Daca nu ti-ai batut capul inca inseamna ca inca nu iti doresti cu adevarat sa intri.

    Cand vei dori cu ardoare, noi te asteptam 🙂

  4. "any piece of advice?"

    ask an admin 😀 scrii o recenzie de proba, o trimiti la recenzii[at]bookblog[dot]ro (sau direct la mine), noi o votam pe grupul de yahoo si daca majoritatii ii place de ea… you’re in.

    pt mai multe informatii, stii de unde sa ma iei.

  5. Eu imi cumpar cam la doua luni cite o pereche de pantaloni pe care ulterior nu-i mai port. Dar ii si uit, si ma trezesc intr-o zi ca sint in panica, n-am decit o pereche de pantaloni, vai! Fuga la magazin, si se reia de la pasul zero.
    De purtat ii port numai pe aia batrinii si bunii, pina se rup.
    Dupa care imi cumpar altii, cumva celor din dulap nu le vine niciodata rindul sa ajunga buni si batrini

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

