Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option

Plec.
Am inceput demult sa plec, de fapt. Si de-atunci tot plec.
M-ai intors din drum de citeva ori.
Dar acum as zice ca am trecut de borna cu "point of no return". Stii, ca in project management, in teoria caruia exista momentul dincolo de care nu te mai poti opri. Cred – cred – ca tocmai am depasit momentul ala in plecarea mea.
Nu ca n-or sa mai fie returns. Dar nici una definitiva. Desi zau c-as prefera sa nu mai fie.
Ma tem ca atunci cind voi fi sfirsit cu plecarea o sa ma dezgusti. Si e pacat, e cumva o pierdere.
Oh, well.
Plec. 
5 gânduri despre „Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option

Adăugă-le pe ale tale

  1. 🙂 da, titlul e gasit pe undeva intr-o colectie de citate, am dat de el intimplator da’ s-a lipit asa de binee…

    cred ca cineva s-a dat singur jos de pe piedestal. a insistat atit de mult sa se dea jos, incit n-am incotro, trebuie sa-l las, nu? nu mai pot s-alerg cu piedestalul dupa el.

  2. e asa de dureros sa dai pe cineva jos de pe piedestal, doare asa de tare ca de fapt nu mai simti nimic. e ca un deces. si la fel de implacabil.

  3. Borna cu "point of no return" e pe undeva prin suflet. Iti dai seama de ea numai dupa ce ai depasit-o, iti amintesti asa, ca prin vis, ca ai trecut de ea…Si, de acolo, o sa mai fie doar U-turns spre trecut…

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

