d'ale Stambulului

Rascolind inca in cenusa calda a vacantei, mai gasesc cite-o chestiuta de care m-am minunat cind am vazut-o, sau alta despre care-am gandit ca merita pusa-n aplicare si p-aici.
 
Din prima categorie – atunci cand weblogu’ va binevoi, nu-mi fac iluzii ca pozele ‘or fi vizibile imediat – e descoperirea buteliei de apa plina cu lipitori, care se vindeau in piata de condimente, animalute, seminte si alte trasnai inrudite.
 
A fost prima oara cind am vazut cum arata o lipitoare; m-am minunat de prezenta unui asemenea leac babesc intr-un oras atit de cosmopolit altminteri; am inregistrat si am trecut mai departe, sa ma mir si de alte minuni.
 
O inventie desteapta, care-ar fi necesara si pe-aici, mi s-a parut asta:
 
E un marcaj de sens unic. Si modul de funtionare e simplu: vii pe directia corecta, tepii aia se lasa usurel cand te urci cu rotile pe ei si tu treci cu masina nevatamata. Vii din sens invers… ai cam incurcat-o. Iar asta pe stradutele inguste si chinuitor de inclinate ale orasului, unde si-asa condusul e o provocare, chiar si fara bariere de genul asta.
Ma gindeam ca ar prinde bine pe la noi…
 
8 gânduri despre „d'ale Stambulului

Adăugă-le pe ale tale

  1. Mi-e asa de dor de Istanbul !!!! Cu sau fara lipitori …:)))
    Mi-a placut la nebunie orice plimbare pe stradutele stramte de acolo ! Offf , ce-as mai vrea acum sa fiu acolo macar pt. 1 ora !!!

  2. daca reushesc sa vad posa cu fructele dubioase de aproape, poate vad ce scrie acolo si te ajut 🙂 din cate imi dau seama scrie ca ajuta in tratarea gastritei si a ulcerului, in rest,I’m blind as a mole..

  3. (da’ de ce cosmopolitismul ar exclude leacurile babesti?)

    (si lipitorile au intrat in mainstream de mult – se folosesc si prin spitale ‘serioase’ :D)

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

