would you like to drink snake blood?

Nici un dor de duca mica, doar un dor de duca mare, dar difuz si palid, in fundal. As pleca departe si pentru cel putin citeva luni, insa pofta incontrolabila de a urca in masina si a ateriza la munte sau la mare in putine ore s-a potolit.
Probabil pentru ca sint multe, multe si faine de facut.
12 gânduri despre „would you like to drink snake blood?

Adăugă-le pe ale tale

  1. Ah, ce bine suna sa aud ca are cineva "multe si faine de facut", ca eu am una singura si urita si interminabilaaaaa!!
    :))

  2. @tantzel: asta cu "faine" e subiectiva, sa stii. oricum, sint intr-o perioada in care ma oblig sa fac lucruri… culmea e ca-mi si reuseste! sa ma conving sa le fac, nu lucrurile in sine 😀

    @zazie: hihihi. pai cu numele insemnarii e asa: revazui de curind "the beach", sau bucati din el, iar la inceput e exact faza asta: pe tinarul american cam tembel si in cautare de aventuri il provoaca niste tailandezi sa bea singe de serpe. a, si pe coloana sonora e o piesa d-a lu’ leftfield care se cheama fips asa, ‘snakeblood’. si am cam ascultat coloana aia sonora in ultima vreme.

    argh argh, intotdeauna e timpul potrivit pentru o leneveala vorbita pe o plaja incinsa. si cum n-am pofta sa-mi spun povestea vietii, as asculta-o cu mare placere p-a altcuiva. sint convinsa ca ar fi potrivit de sarata (povestea) – dupa o baie in mare, nu poate fi altcumva, nu?

  3. vad, ca abia raspunzi la doo zile… that is hell for a gemini. mda, ce sa spun "eee, am constatat si eu cum e cu povestile… " (a se citi cu voce suptirica si orgolioso-alintata)
    iata o propozitie. maurul meu ma da pe mine cu camila 😀
    eu nu ma sparg dupa nea house, abia am vazut un episod -doo, da’ m-am prins ca e genu inteligent si agramat emotional dupa care femeile se dau epste cap.
    nu stiu altii cum sunt dar eu oricum inventez povesti. vrei si tu? cu mine? or what? what?!?
    i need a holiday ca altfel incep sa tin discursuri.

  4. 😀
    si 😀
    hihihi. cu bucurie si alintat, da, nu ironic, nunu.

    da, si eu cu povestile, desi se tes greu – sau ma las eu cu greu multumita. dar vreau. adica vreau in continuare, si un parteneriat mi-ar prinde bine.

    me needs a holiday too.

  5. Ofofmaimai, desigur ca avintul muncitoresc e ceva care, o data invocat, dispare… Asa ca ma trezii picata iar in butoiul cu lene si intarzieri. Pfui, ce mi-o fi trebuit sa vorbesc asa devreme?

    @zazie: am constatat si eu cum e cu povestile, d-aia nici nu m-agit 😀
    Un maur? Merhaba, as zice, sa ne dea si pe noi o tura, prin desert, cu camila 😀

    Nenea House, da, e foarte meserias. E facut dupa o reteta desteapta si destul de subtila, de unde si supcesul.
    Auzi, da’ nu mai bine inventam noi povesti?

  6. tanarul leo e destul de tare in the beach, din cate-mi amintesc… dar din categorie imi place mai mult matt damon, de cand cu talented mr. ripley. a, am vazut de curand the fisher king. ala da film, plin de dulceata.
    nu stiu cat de sarata e povestea mea, depinde de sensibilitatea si inteligenta ascultatorului. cred ca doi-trei scriitorasi hamesiti ar fi in stare sa se bata pentru ea. eu sunt insa in schimbare de linie narativa si am s-o dau pe ochi frumosi.
    dar tu de ce n-ai pofta sa-ti spui povestea? e cumva in plina desfasurare? 🙂

  7. @tantzel: aaa… da. ma scuzati, ma exprim defectuos. cred ca ce voiam sa spun de fapt e ca nu-mi plac chiar toate lucrurile pe care le fac/le am de facut, da’ ma bucur de mine ca-s destul de motivata. "driven" e cuvintul. asta e ceea ce-mi place, de fapt. sper sa ma tina.
    ce-ntelegator e tantzelu’ 😉

    @zazie: uf, ma maninca sa raspund serios. ar fi cam asa: daca m-apuc sa-mi spun povestea vietii, sint tentata sa fac analize, sa gasesc motivatii, explicatii, sa-mi amintesc lucruri pe care le-am ingropat cu un motiv intemeiat, poate sa regret chestii. Si n-am chef. Din mine cea eotionala au ramas la suprafata, deocamdata, doua chestii: orgoliul si placerea pt filmele cu doftori 🙂 Rationalul e pe cai, plesneste din bici si chiuie, insa.

    Ce te faci tu daca gasesti un scriitoras hamesit care are ochi frumosi? ‘ai?

  8. midori, de ce se cheama postul would you like to drink snake blood?
    si eu am chef de duca. de fapt, am chef sa ma prajesc pe nisip langa un prieten si sa-i spun povestea vietii mele, asa, de sub prosop. si dup-aia sa mergem amandoi sa facem o baie.
    ar mai fi si altele de facut, dar o tempora

  9. i see. sa stii ca povestile cresc linistite si in lipsa atentiei. numai ca in loc sa te-ndulcesti cu ele duminica, la ceai, odata te trezesti ca-ti zboara prin casa ca niste carbuni incinsi, de te si miri, la sfarsit, ca ai scapat cu viata. dar sa nu mai vorbim despre asta ca se sparie rationalul si ce mai facem noi cu el asa speriat.
    cand ti-am scris eu ultima data credeam ca povestea mea ar fi cine stie ce. intre timp am intalnit un maur frumos care mi-a zis unele si mai grozave. asa ca, la vara, daca mergem la scaldat, vorbim despre nemaipomenitele ispravi ale domnului house, care, se stie, e doftor, cum iti place tie.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

