drumurile tarii si alte placeri

 Bucata de drum dintre comuna Iazu [judetul Braila] si Slobozia e numa’ buna pentru cei cu pietre la rinichi. Dupa ce trec de cei vreo 20 de kilometri, suferinzii vor constata ca pietrele s-au facut nisip de-atita zdrumicat. 
 
Daca ajungi sa treci pe-acolo, probabil ca ai drum si prin Insuratei. Da, insuratei e comuna aia unde gasesti 5 radare in vreo 10 kilometri – nu chiar 5, asa cum scrie Petreanu, da’ nici cu mult mai multi. Doua-s in afara localitatii, in zone unde limita de 100 e intr-adevar greu justificata si unde soferul neavertizat n-o sa le vada niciodata, trei sint in localitate – care localitate e asa "scurta", incat nici n-apuci sa bagi de seama ca ai intrat, ca s-a si terminat.
 
Dar domniile voastre sinteti soferi avertizati. Asa ca bagati un ochi aici, la harta cu radare fixe din Romanica, si paziti-va permisele si portofelele. N-am idee cat de des e actualizata harta cu pricina, da’ din drumurile mele si-ale altora am constatat ca e destul de precisa.
 
Drumuri bune!
 
Un gând despre „drumurile tarii si alte placeri

Adăugă-le pe ale tale

  1. am trecut si eu pe-acolo acum vreo doua saptamani. tot ce (vreau sa)-mi amintesc din calatoria asta e scrumbia la gratar care m-a asteptat la capatul ei 🙂

    p.s. ma bucur ca ai redeschis pravalia

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

