nu ne plictisim

niciodată niciodată. de cele mai multe ori râdem, uneori ne supărăm, ne speriem sau ne enervăm. dar nu ne plictisim, nununu.

Ieri Tudor dădea semne că vrea la toaletă pentru nr.2. Dar, cum e într-o perioadă de maximă încăpățânare, nu voia în ruptul capului să meargă la baie. În cele din urmă l-am convins și, ca un argument în plus, i-am spus: Uite, ia și mașinuța, face și ea caca cu tine. Îl iau, îl urc pe reductor, iar el întoarce mașinuța cu burta în sus și, morocănos, îmi spune: ba nu! Că matinuța n-are fund! Șah mat.

Rareș, veșnic preocupat de problema morții: Eu vreau să am sufletul lui tataia Ghilică. Să am două suflete!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

