Leapșa

IMG_4451

Citim înainte de culcare. Tudor e-n stânga mea, Rareș în dreapta. Când iau o pauză ca să respir Tudor prinde ocazia: Te iubesc mult de tot! Ești drăguță mult de tot! Preiau din zbor, mă întorc către Rareș și-i spun: Te iubesc mult de tot, ești drăguț mult de tot! Râde. Îl îmboldesc: hai, e rândul tău să-i dai leapșa lui Tudor. Rareș către frate-său: Leapșa! Pfffff… până la urmă i-a spus. După ce am insistat.

Stau pe canapeaua din sufragerie, cu spatele lipit direct de peretele rece. Vine Tudor și, cu o mină îngrijorată și compătimitoare, mă abordează: Nu vrei tu să-ți pui o pernă la spate? Că ți-e frig aici – și arată către capul și gâtul meu.

Tudor către ta-su:

  • Tati, tu de ce vorbești singur?
  • Când vorbesc singur, puiule?
  • Așaaa, noaptea, cînd mă trezesc eu că-mi vine să fac pipi tu vorbești singur…
  • Păi și tu ce faci?
  • Mai stau în pat, poate adorm la loc… și după aceea mă trezești tu și mergem la baie. Și după aceea ne băgăm înapoi în pat și tu nu mai vorbești singur!

Tot Tudor cu părintele de sex masculin:

  • Taaatiii, tu nu te-ai săturat să tot cari bicicletele din casă până la mașină și să le urci pe mașină, ca să mergem cu ele în parc?
  • Ba da, puiule, dar îmi place să facem mișcare și să petrecem timp împreună, așa că nu mă deranjează.
  • Bine, tati!
Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

